El dia 31 de març el Banc del Temps marxarà a visitar el Caixa Forum a veure l'exposició Els Pilars d'Europa l'Edat Mijana al Brithish Museum.
El Banc del temps organitza i realitza tallers grupals oberts a tothom que vulgui participar. Durant el curs 2016 / 2017 aquest son els cursos que estan en funcionament.
Inici el 6/03/2017. Aquest curs esta pensat per poder tenir més consciencia d'un mateix per tal de descobrir encara més qui ets. Son 10 sessions de grup on es faran diferents tècniques i estratègies per tal de redescobrir-se una vegada més. Apunta't!
Avui dia 01/03 comença a la Casa de Cultura un curs de dibuix de bodegó per apendre les principals tècniques de dibuix d'aquest estil. Sombrejat, volum i perspectiva.
El Banc del Temps ha rebut un dels premis Ciutat de Sant Cugat en la gala celebrada anit al Teatre Auditori. El Banc ha rebut aquest reconeixement per la seva tasca i amb motiu del seu desè aniversari. Les altres entitats que van rebre ahir el guardó en l'edició 2015 són Diables de Sant Cugat, Assadega'm, Casal de l'Esperança i Coral Tardor. Els representants de l'entitat van agraïr el premi i van dir que el banc "ens ha ajudat a millorar les relacions humanes i a conèixer-nos millor". L'actor Jaume Pla va recollir el Premi Extraordinari a tota una trajectòria.
Si hi voleu participar, només cal que us poseu en contacte amb la persona responsable de l'intercanvi. La podeu localitzar a la llista de socis.
El Banc del Temps celebra el proper dissabte 30 de gener el seu XI aniversari amb una trobada de socis i amics a la Casa de Cultura. La festa comptará amb diverses actuacions, a càrrec d'alumnes de l'Escola de Música Victòria dels Àngels i de persones sòcies del nostre banc. La trobada començarà a les 18h i està oberta als socis, familiars i amics del Banc del Temps.
Al Banc del Temps comencem l'any amb una nova xerrada del cicle de conferències a càrrec dels nostres socis. En aquesta ocasió, Pedro Jiménez parlarà sobre "Arquitectura amateur" i exposarà eines i recursos per saber llegir els plànols o per plasmar en un paper les nostres idees.
La xerrada serà el proper dijous 14 de gener a les 19h a la Casa de Cultura. L'acte és obert a tothom.